Tingkat 23, Menara Nu 2, Jalan Tun Sambathan, Kuala Lumpur Sentral, Kuala Lumpur , Malaysia

Pejabat Persendirian Terbaik di Dunia

11 Di seluruh Asia Tenggara. 150+ Di Seluruh Dunia Untuk Penggunaan Anda

Deposit sewa sebulan

Apa yang anda dapat
Bersama pejabat perkhidmatan anda yang lengkap dengan perabot, dinilai bunyi

Hanya syarikat pengendali yang melabur dalam infrastruktur
yang membantu perniagaan anda!

Menara Nu 2, Malaysia

Tingkat 23, Menara Nu 2, Jalan Tun Sambathan, Kuala Lumpur Sentral, Kuala Lumpur , 50470

Akses

  • Berjarak 5 minit berjalan kaki dari Pusat Beli-belah Nu Sentral
  • Berjarak 3 minit berjalan kaki dari Stesen Keretapi KL Sentral
  • Berjarak 1 minit berjalan kaki dari Lobi Hotel Aloft

Butiran Bangunan

  • Terletak di tengah-tengah pusat komersial bertaraf dunia dengan kerjasama dan Kerajaan terkemuka Malaysia
  • Terletak di stesen transit terbesar Malaysia, Stesen Keretapi KL Sentral
  • Bangunan ini didaftarkan di bawah Kawasan Perniagaan Pusat

Manfaat Utama Pejabat Khidmat Servcorp

office furniture icon
Kurangkan Kos Permulaan
phone icon
Berperabot Penuh & Dilengkapi Sistem IT
receptionist icon
Perkhidmatan Penyambut Tetamu & Kesetiausahaan
photocopier icon
Privasi & Keselamatan IT
5-Star Business Address icon
150+ lokasi Perdana di seluruh dunia
secure internet icon
Kontrak Fleksibel

Pejabat Perkhidmatan Dilengkapi Sepenuhnya

Pejabat Perkhidmatan Servcorp kami datang dilengkapi sepenuhnya dengan perabot dan termasuk akses ke kemudahan dan perkhidmatan sokongan kami, jadi anda boleh mengurangkan kos dan mula bekerja pada hari anda berpindah.

Ciri-ciri:

  • Dilengkapi sepenuhnya: perabot berkualiti tinggi, peribadi, dinilai bunyi, dan dilengkapi IT
  • Pejabat Perkhidmatan Peribadi - Dibina untuk pasukan 1-10 orang dengan sokongan untuk pasukan hibrid / bekerja dari rumah
  • Pejabat Perkhidmatan Besar - Dibina untuk menangani pasukan bersaiz sederhana hingga besar (10-20+ orang) dan termasuk akses ke kemudahan 5 bintang dan perkhidmatan sokongan kami.
  • Akses ke Kawasan Rehat - gunakan ruang kerja bersama mewah kami untuk bekerja, berkolaborasi, atau pun hanya berehat minum kopi
  • Internet/WiFi: SSID dan VLAN khas untuk setiap perniagaan. Pantas, selamat, konfigurasi apa saja + Sokongan IT Tempatan.
  • Teknologi komunikasi terkemuka: telefon IP, pemberian panggilan percuma, suara-ke-emel, e-faks, penghalaan panggilan yang canggih
  • Pasukan yang didedikasikan di tapak untuk membantu perniagaan anda - Menangani panggilan, perkhidmatan setiausaha, penyediaan mesyuarat
  • Pantry lengkap, teh Twinings dan kopi

Bagaimana untuk sampai Menara Nu 2, Malaysia

bus.png
Keretapi:

Stesen KL Sentral: Berjarak 3 minit berjalan kaki dari KLIA Express, KLIA Transit, KTM Komuter & MRT

airport.png
Lapangan Terbang:

Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur 1

bus.webp
Bas

50 min dengan Bas

bus.png
Terminal Bersepadu Selatan (TBS)

23 min dengan Bas

Mengenai Menara Nu 2, Malaysia

Nu Tower 2 terletak di tengah-tengah pusat komersial bertaraf dunia yang merangkumi syarikat Fortune 500, syarikat terkemuka Malaysia, dan agensi kerajaan. Syarikat-syarikat multinasional termasuk TNB, Cisco, Nokia, Huawei, Shell, BP, Allianz, Concentrix, UBS, UMW, CIMB, Axiata, Maxis, UEM, SSM, MIDA, PIDM, SPAD, dan banyak lagi semuanya memanggil Kuala Lumpur Sentral sebagai rumah.

Sebagai sebahagian daripada Daerah Perniagaan Pusat (CBD) baru, Nu Tower 2 terletak bersebelahan dengan hab transit terbesar di Malaysia, stesen transit terbesar, Stesen Sentral. Sambungan tempatan, kebangsaan, dan antarabangsa yang selama ini anda impikan kini tersedia dengan mudah yang belum pernah terjadi sebelum ini. Anda boleh pergi dari Lapangan Terbang ke Pusat Pengangkutan KL Sentral hanya dalam masa 40 – 45 minit dengan Keretapi Ekspres KLIA. Selain itu, perniagaan anda mendapat manfaat daripada menjadi sebahagian daripada Pusat Siber Koridor Raya Multimedia (MSC) pertama di Malaysia.

Mengenai KL Sentral

Di tengah-tengah Kuala Lumpur Sentral, Nu Tower 2 menawarkan penghuninya sambungan yang tiada tandingan dan akses kepada pelbagai pilihan membeli-belah, makanan, dan hiburan. Menara pejabat ini terus berhubung dengan pusat beli-belah NU Sentral dan hotel mewah Aloft, manakala Le Meridien Kuala Lumpur, Hilton Kuala Lumpur, dan St Regis Hotel terletak dalam jarak satu kilometer dari Nu Tower 2. Tambahan pula, perjalanan ke bangunan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur adalah amat mudah, hanya mengambil masa 20 minit melalui Keretapi Ekspres KLIA.

Dalam jarak berjalan kaki 5 minit:

  • Stesen Utama KL Sentral
  • Tempat letak kereta bawah tanah
  • Tempat letak kereta valet
  • Hotel Aloft
  • Bar Mai
  • Pusat membeli belah NU Sentral
  • Hotel Hilton
  • Hotel Le Merdien
  • Hotel St Regis
  • Menara Shell
  • Pejabat Pos Malaysia
  • Muzium Negara
  • Celebrity Fitness

Pelanggan kami suka:

  • Dikelilingi oleh hotel mewah, restoran tempatan dan antarabangsa, serta Kuil Buddha yang menarik dan kedai berwarna-warni dengan gaya India Selatan yang luar biasa
  • Boleh diakses melalui LRT, KTM, dan Monorel, dan berhubung dengan Pusat Beli-belah NU Sentral, pusat beli-belah gaya hidup transumer (pengguna transit) pertama di Malaysia
  • Akses kepada pelbagai hotel mewah, restoran tempatan dan antarabangsa dengan akses mudah ke pusat pengangkutan rel terbesar Malaysia/li>
  • Sebagai sebahagian daripada Daerah Pusat Perniagaan (CBD) yang baru, Nu Towers terletak di lokasi strategik, di sebelah Stesen Sentral, stesen transit terbesar di Malaysia. Kini, anda mampu bersambung ke destinasi tempatan, kebangsaan, dan antarabangsa dengan cara yang mudah sekali.

Ulasan Google

Anne Velu

Saiz dan susunan yang berbeza membolehkan fleksibiliti yang lebih besar dalam menentukan apa yang sesuai untuk pejabat anda. Keselamatan baik, dekorasi moden, dan kakitangan yang membantu dan mesra. Berdekatan dengan pengangkutan awam yang hebat dan kawasan membeli-belah Nu Sentral.

Vatsala Sekahar

Kepada krew pejabat yang paling mesra dan krew pembersihan yang bertanggungjawab, ruang pejabat, tandas & dapur berkongsi sentiasa bersih, bebas habuk, dan bebas bau; bolehkah saya katakan bersih sekali? Saya suka perkhidmatan yang ditawarkan; saya mungkin berada jauh dan panggilan saya akan dijawab. Sebarang masalah dalam mencetak atau sebarang isu tambahan akan segera diambil tindakan oleh krew Pejabat yang sangat membantu ini; terutamanya Cherry Chan & Vivian yang hampir seperti tangan kanan saya sejak saya berpindah ke ruang ini! Tempat yang menakjubkan di tengah bandar dan tidak boleh dilewatkan jika anda mempertimbangkan ruang kerja.

Visva Karthigesu

Servcorp NU Tower 2, adalah tempat yang hebat untuk bekerja. Lokasi pusat dengan semua pengangkutan awam di sekelilingnya menjadikan pengangkutan lebih mudah. Pasukan sokongan sangat mesra, boleh dipercayai, dan sangat memberikan sokongan

Prakash Leonard

Kami telah berpangkalan di sini sejak 2016 dan berharap untuk tinggal untuk bertahun-tahun akan datang, itu memberikan gambaran yang jelas tentang standard perkhidmatan yang tinggi yang kami nikmati dari hari pertama hingga sekarang. Terima kasih kepada pasukan yang berdedikasi, yang merespon setiap permintaan kami dengan spontan, menjadikan perbezaan yang besar. Dan ini membolehkan kami untuk hanya memberi tumpuan kepada perniagaan kami kerana kami yakin bahawa segala yang lain diuruskan.

Cara untuk Mendaftar langganan Pejabat Khidmat

Pendaftaran untuk Pejabat Khidmat di Servcorp adalah pantas dan mudah. Hanya perlu ikut 3 langkah mudah untuk menjadi ahli dan mula mengembangkan perniagaan anda.

Pejabat Berdekatan

Soalan Lazim Pejabat Perkhidmatan

Dengan Pejabat Perkhidmatan Servcorp, anda mempunyai segala-galanya yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan anda pada hari anda berpindah masuk. Untuk perniagaan bersaiz kecil hingga sederhana, lebih berkos efektif untuk mengambil pejabat perkhidmatan daripada melabur dalam penyewaan tradisional dan pembinaan pejabat. Ia boleh menjimatkan sehingga 60% kos bulanan berbanding dengan menubuhkan pejabat sendiri. Berbeza dengan ruang pejabat tradisional, anda mendapat pejabat dilengkapi sepenuhnya, menggunakan infrastruktur IT global Servcorp dengan internet yang pantas dan selamat, rangkaian telefoni IP perniagaan global dengan pelan panggilan percuma, akses kepada peralatan pejabat seperti fotokopi/pencetak/pemindai, akses kepada dapur yang dilengkapi sepenuhnya dan banyak lagi. Semua perkhidmatan pilihan seperti Bilik Mesyuarat adalah bayar-pegunakan, jadi anda tidak membayar untuk perkhidmatan yang tidak pernah anda gunakan.

Servcorp juga mempunyai pasukan setiausaha profesional yang sangat terlatih di setiap lokasi serta pasukan IT dalaman kami yang tersedia untuk menyokong perniagaan anda. Ahli pasukan yang didedikasikan menangani segala-galanya dari menjawab panggilan atas nama syarikat anda hingga menguruskan surat dan kurier anda.
Pasukan Servcorp menyediakan perkhidmatan di atas dan di luar apa yang anda terima di Pejabat Perkhidmatan lain. Sebagai perkhidmatan pilihan, pasukan kami boleh melakukan pelbagai tugas untuk menyokong perniagaan anda, termasuk penyediaan persembahan, kerja terjemahan, interpretasi, membantu panggilan jualan, menjadual janji temu, dan banyak lagi.

Ketahui lebih lanjut mengenai Servcorp's Pejabat Perkhidmatan.

Sebagai pelanggan Servcorp, Pejabat Perkhidmatan anda termasuk:Set suite pejabat dilengkapi sepenuhnya untuk 1-20 orang

  • Kemampuan untuk menambah sehingga 10 pekerja jauh / pekerja tele dengan Pakej Pasukan Jauh Kami
  • Seorang penyambut tetap menjawab panggilan anda semasa waktu perniagaan
  • Pengendalian surat, kurier, dan pengendalian pelawat
  • Akses kepada perkhidmatan setiausaha dan pembantu peribadi yang berbahasa pelbagai
  • Akses kepada bilik mesyuarat korporat yang dilengkapi sepenuhnya, bilik mesyuarat, dan suite harian
  • Teknologi IT terkemuka; Internet Pengurusan Selamat, Pantas, Serat Tier 1 dengan masa operasi 99.9%
  • Teknologi komunikasi terkemuka; Telefon IP, peruntukan panggilan percuma, suara-ke-emel, e-faks, penghalaan panggilan yang canggih
  • Servcorp Home: akses Komuniti Servcorp, membuat tempahan, menguruskan pemindahan panggilan anda, muat turun invois anda
  • Penyambut yang megah dengan pemandangan yang spektakuler
  • Dapur kontemporari dengan peti sejuk yang dilengkapi sepenuhnya, mesin kopi espresso, air buah, snek
  • Akses kepada ruang kerja bersama untuk mesyuarat tidak formal atau berehat di luar pejabat anda
  • Acara biasa di mana anda boleh bertemu orang yang berfikiran sama

Tiada kontrak berkunci untuk Pejabat Perkhidmatan Servcorp, tempoh kontrak minimum adalah satu bulan.

Ya. Pelanggan Pejabat Perkhidmatan Servcorp boleh mengakses mana-mana daripada lebih dari 150 lokasi Servcorp di seluruh dunia. Anda boleh menggunakan ruang kerja bersama di luar bandar anda untuk sehingga 3 jam sehari dan anda boleh menggunakan pejabat persendirian di bandar lain untuk sehingga 5 hari sebulan semasa anda melancong (bergantung kepada tempahan terdahulu dan ketersediaan). Dalam Asia Tenggara, anda boleh mengakses ruang kerja bersama kami di.

Kami percaya untuk memahami sepenuhnya Servcorp, anda perlu melihatnya sendiri. Sila meminta lawatan ke Pejabat Perkhidmatan kami di Sydney dan kami dengan senang hati akan mengatur lawatan pejabat di lokasi yang sesuai untuk anda.