JUALAN HEBAT
Dapatkan DISKAUN 50% Setiap Bulan Ke-2*
di Servcorp Menara Nu 2
Tawaran Terhad: Mei 1st - 31st
*Tertakluk pada terma dan syarat, hubungi kami untuk maklumat lanjut.
Hanya syarikat pengendali yang melabur dalam infrastruktur
yang membantu perniagaan anda!
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
Akses
Butiran Bangunan
Pejabat Perkhidmatan Servcorp kami datang dilengkapi sepenuhnya dengan perabot dan termasuk akses ke kemudahan dan perkhidmatan sokongan kami, jadi anda boleh mengurangkan kos dan mula bekerja pada hari anda berpindah.
Ciri-ciri:
Servcorp Kerja Bersama memberi anda faedah memiliki ruang pejabat sepenuh masa, tetapi anda hanya membayar untuk bilangan meja yang anda gunakan dan boleh mengakses semua alat yang mereka perlukan untuk menjalankan perniagaan mereka dengan berjaya.
Pejabat perkhidmatan di bandar di Servcorp dengan sokongan pekerja jauh. Setiap pejabat boleh menyokong sehingga 10 ahli pasukan jauh. Pekerja jauh mendapat:
Stesen KL Sentral: Berjarak 3 minit berjalan kaki dari KLIA Express, KLIA Transit, KTM Komuter & MRT
Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur 1
50 min dengan Bas
23 min dengan Bas
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
Nu Tower 2 terletak di tengah-tengah pusat komersial bertaraf dunia yang merangkumi syarikat Fortune 500, syarikat terkemuka Malaysia, dan agensi kerajaan. Syarikat-syarikat multinasional termasuk TNB, Cisco, Nokia, Huawei, Shell, BP, Allianz, Concentrix, UBS, UMW, CIMB, Axiata, Maxis, UEM, SSM, MIDA, PIDM, SPAD, dan banyak lagi semuanya memanggil Kuala Lumpur Sentral sebagai rumah.
Sebagai sebahagian daripada Daerah Perniagaan Pusat (CBD) baru, Nu Tower 2 terletak bersebelahan dengan hab transit terbesar di Malaysia, stesen transit terbesar, Stesen Sentral. Sambungan tempatan, kebangsaan, dan antarabangsa yang selama ini anda impikan kini tersedia dengan mudah yang belum pernah terjadi sebelum ini. Anda boleh pergi dari Lapangan Terbang ke Pusat Pengangkutan KL Sentral hanya dalam masa 40 – 45 minit dengan Keretapi Ekspres KLIA. Selain itu, perniagaan anda mendapat manfaat daripada menjadi sebahagian daripada Pusat Siber Koridor Raya Multimedia (MSC) pertama di Malaysia.
Di tengah-tengah Kuala Lumpur Sentral, Nu Tower 2 menawarkan penghuninya sambungan yang tiada tandingan dan akses kepada pelbagai pilihan membeli-belah, makanan, dan hiburan. Menara pejabat ini terus berhubung dengan pusat beli-belah NU Sentral dan hotel mewah Aloft, manakala Le Meridien Kuala Lumpur, Hilton Kuala Lumpur, dan St Regis Hotel terletak dalam jarak satu kilometer dari Nu Tower 2. Tambahan pula, perjalanan ke bangunan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur adalah amat mudah, hanya mengambil masa 20 minit melalui Keretapi Ekspres KLIA.
Dalam jarak berjalan kaki 5 minit:
Saiz dan susunan yang berbeza membolehkan fleksibiliti yang lebih besar dalam menentukan apa yang sesuai untuk pejabat anda. Keselamatan baik, dekorasi moden, dan kakitangan yang membantu dan mesra. Berdekatan dengan pengangkutan awam yang hebat dan kawasan membeli-belah Nu Sentral.
Kepada krew pejabat yang paling mesra dan krew pembersihan yang bertanggungjawab, ruang pejabat, tandas & dapur berkongsi sentiasa bersih, bebas habuk, dan bebas bau; bolehkah saya katakan bersih sekali? Saya suka perkhidmatan yang ditawarkan; saya mungkin berada jauh dan panggilan saya akan dijawab. Sebarang masalah dalam mencetak atau sebarang isu tambahan akan segera diambil tindakan oleh krew Pejabat yang sangat membantu ini; terutamanya Cherry Chan & Vivian yang hampir seperti tangan kanan saya sejak saya berpindah ke ruang ini! Tempat yang menakjubkan di tengah bandar dan tidak boleh dilewatkan jika anda mempertimbangkan ruang kerja.
Servcorp NU Tower 2, adalah tempat yang hebat untuk bekerja. Lokasi pusat dengan semua pengangkutan awam di sekelilingnya menjadikan pengangkutan lebih mudah. Pasukan sokongan sangat mesra, boleh dipercayai, dan sangat memberikan sokongan
Kami telah berpangkalan di sini sejak 2016 dan berharap untuk tinggal untuk bertahun-tahun akan datang, itu memberikan gambaran yang jelas tentang standard perkhidmatan yang tinggi yang kami nikmati dari hari pertama hingga sekarang. Terima kasih kepada pasukan yang berdedikasi, yang merespon setiap permintaan kami dengan spontan, menjadikan perbezaan yang besar. Dan ini membolehkan kami untuk hanya memberi tumpuan kepada perniagaan kami kerana kami yakin bahawa segala yang lain diuruskan.
Pendaftaran untuk Pejabat Khidmat di Servcorp adalah pantas dan mudah. Hanya perlu ikut 3 langkah mudah untuk menjadi ahli dan mula mengembangkan perniagaan anda.
Hubungi Kami | Isnin-Jumaat 8:30~17:30
Hubungi Kami
Dengan Pejabat Perkhidmatan Servcorp, anda mempunyai segala-galanya yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan anda pada hari anda berpindah masuk. Untuk perniagaan bersaiz kecil hingga sederhana, lebih berkos efektif untuk mengambil pejabat perkhidmatan daripada melabur dalam penyewaan tradisional dan pembinaan pejabat. Ia boleh menjimatkan sehingga 60% kos bulanan berbanding dengan menubuhkan pejabat sendiri. Berbeza dengan ruang pejabat tradisional, anda mendapat pejabat dilengkapi sepenuhnya, menggunakan infrastruktur IT global Servcorp dengan internet yang pantas dan selamat, rangkaian telefoni IP perniagaan global dengan pelan panggilan percuma, akses kepada peralatan pejabat seperti fotokopi/pencetak/pemindai, akses kepada dapur yang dilengkapi sepenuhnya dan banyak lagi. Semua perkhidmatan pilihan seperti Bilik Mesyuarat adalah bayar-pegunakan, jadi anda tidak membayar untuk perkhidmatan yang tidak pernah anda gunakan.
Servcorp juga mempunyai pasukan setiausaha profesional yang sangat terlatih di setiap lokasi serta pasukan IT dalaman kami yang tersedia untuk menyokong perniagaan anda. Ahli pasukan yang didedikasikan menangani segala-galanya dari menjawab panggilan atas nama syarikat anda hingga menguruskan surat dan kurier anda.
Pasukan Servcorp menyediakan perkhidmatan di atas dan di luar apa yang anda terima di Pejabat Perkhidmatan lain. Sebagai perkhidmatan pilihan, pasukan kami boleh melakukan pelbagai tugas untuk menyokong perniagaan anda, termasuk penyediaan persembahan, kerja terjemahan, interpretasi, membantu panggilan jualan, menjadual janji temu, dan banyak lagi.
Ketahui lebih lanjut mengenai Servcorp's Pejabat Perkhidmatan.
Sebagai pelanggan Servcorp, Pejabat Perkhidmatan anda termasuk:Set suite pejabat dilengkapi sepenuhnya untuk 1-20 orang
Tiada kontrak berkunci untuk Pejabat Perkhidmatan Servcorp, tempoh kontrak minimum adalah satu bulan.
Ya. Pelanggan Pejabat Perkhidmatan Servcorp boleh mengakses mana-mana daripada lebih dari 150 lokasi Servcorp di seluruh dunia. Anda boleh menggunakan ruang kerja bersama di luar bandar anda untuk sehingga 3 jam sehari dan anda boleh menggunakan pejabat persendirian di bandar lain untuk sehingga 5 hari sebulan semasa anda melancong (bergantung kepada tempahan terdahulu dan ketersediaan). Dalam Asia Tenggara, anda boleh mengakses ruang kerja bersama kami di.
Kami percaya untuk memahami sepenuhnya Servcorp, anda perlu melihatnya sendiri. Sila meminta lawatan ke Pejabat Perkhidmatan kami di Sydney dan kami dengan senang hati akan mengatur lawatan pejabat di lokasi yang sesuai untuk anda.